torstai 9. helmikuuta 2017

OLEN TAAS TÄÄLLÄ





Kai ootte vielä siellä? Päätin nyt vihdoin ottaa itteeni niskasta kiinni ja tulla takas. Kirjottaminen oli joskus mulle yks tärkeimmistä asioista, mutta sit se vaan jäi. Ei kai mulla oikeastaan mitään syytä siihen ole, et miks mä lopetin. Suurin osa mun vapaa-ajast on menny koulujuttui tehdessä ja kaverienkaa hengaillessa. Mutta nyt kun on vähemmän kouluu kuin aikasemmin niin on aikaa taas päivittää tätä. Tuntuu vähän tyhmältä että vaan lähin ja jengi jäi kyselee et millon tulee postauksii, en ilmottanu et pidän vähän pidemmän tauon. Mutta toivon ootte vielä siellä lukemassa mun juttuja.

Blogitaustasta sen verran että alotin blogin pitämisen toisessa portaalissa oisko ollu 2010, mutta sen blogin tarina jäi lyhyeks. 2014 siirryin tänne Bloggerin puolelle ja tästä oon kyll tykänny. Melkee kaks vuotta päivitin tänne aika säännöllisesti kunnes 2016 alussa into lopahti ja onhan tässä nyt menny vuos ilman että oon kirjottanu tänne sanaakaan. Tai oikeastaan kirjotin, mutta en julkassu mitää ku ei tuntu siltä et oisin saanu kasaan mitään järkevää sanottavaa. Pari postausta joissa oli pelkästään kuvia postasin. Poistin tossa vähän aikaa sitten melkeen kaikki vanhat postaukset, koska halusin alottaa ihan alusta.



Itsestäni voisin vielä kertoa uusille ja niille jotka on unohtanu mut että olen 19-vuotias Kirkkonummella lukiossa opiskeleva tyttö. En oo ihan varma vielä että mihin suuntaan oon tätä blogia viemässä, se jää nähtäväks. Jotain lifestylee/treeniin liittyvää ehkä. 

Mulla ois yks toive/pyyntö. Muistan ku joskus muutama vuos sitten ihmiset viel kommentoi ihmisten postauksiin, mutta nykyään sitä ei jostain syystä enää tapahdu niin paljon ja se on todella harmillista. Olis tosi kiva jos osallistuisitte vähän ja kirjottaisitte tähän alle jotai aiheita mistä haluaisitte että teen postauksia. Tykkäättekö muuten tälläsistä normi kuva+teksi-postauksista vai oisko joku video välillä kiva? Ja jos on kysyttävää niin voitte toki kysyä ihan mitä vaan, pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin. 



2 kommenttia:

  1. Hyvä päätös jatkaa blogin ylläpitämistä, mä tykkään itse kirjoittamisesta todella paljon, ja siks laitoin oman blogin pystyyn :) Videot on kivaa vaihtelua teksti postauksiin, mutta tykkään myös kuva (ja teksti) painotteisista postauksista tosi paljon! :)

    https://nea-amalia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itekkin tykkään todella paljon kijoittamisesta joten oon ilonen siitä että mulla on nyt enemmän aikaa panostaa tähän blogiin! :)

      Poista